måndag 2 februari 2009

Ryggen avklarad...

Det var ett riktigt bra pass faktiskt, jag hade mycket energi. Jag ägnade ungefär en timme åt ryggen plus lite mage, sen körde jag en timme cardio efter det. När jag kom ut från gymmet så missade jag precis bussen hem. Men jag sprang ifatt den och sprang om den innan den hann till nästa hållplats, så jag slapp springa hela vägen hem. Mina duktiga pigga ben!

Idag har jag varit dålig med maten, men åt andra hållet för en gångs skull. Jag har ätit lite för lite tror jag. MEN - än är dagen inte slut! Vem vet, jag kanske drar till med en riktig brakmiddag innan jag går o lägger mig. Fast risken är väl minimal...

Imorn ska jag tillbaks till jobbet efter två dagars ledighet. Det känns sådär, om jag får tycka... Jag hade gärna varit ledig några dagar till! Nu är jag en riktigt tröttis och även lite hungrig... Man skulle kanske ta och koka några ägg? Så får det nog bli. Sen sova...

Natti!

2 kommentarer:

Unknown sa...

haha du är rolig du, men lite galen tycker jag allt :)

keep up the good work beauty!

//leksand (mr lif)

Julia sa...

Att jag är galen, det tar jag som en komplimang!! :) Galenskap kan vara ganska bra ibland.