fredag 13 februari 2009

Kryss i taket!!!!

Nyvaken Stella sträcker på sig

Klockan var bara SJU när jag masade mig ur sängen idag! Och det är min lediga dag idag! Det var dock inte frivilligt, utan det var Stellas fel. Hon var tydligen TVUNGEN att gå ut och kissa då. Det näst sista jag gjorde innan vi gick och la oss igår var att var att säga till Stella: "Nu går vi ut och kissar så du inte väcker mig så tidigt imorn. Varken jag eller Mollie vill gå upp tidigt för att du blir nödig!". Och det allra sista jag gjorde var att gå ut och rasta hundarna och då var klockan 02.00. Vad kan man dra för slutsats? Stella har VÄRLDENS minsta blåsa!

Och nu när jag ändå är uppe så tänkte jag stanna uppe. Ska strax in till gymet och köra lite morgoncardio. Det är fyra minusgrader ute så en promenad lockar INTE! Jag vet att jag kommer vara DÖD senare eftersom jag bara sovit 4,5 timme inatt, men jag får vila lite mitt på dagen. 

Inga kommentarer: