söndag 1 februari 2009

Morgon-bloggerier

Igår blev det inte mycket bloggerier, men det hände liksom inte så mycket heller... Jag jobbade ju mest hela dagen och när jag kom hem vid 20.00 så städade jag min lägenhet. Det som jag skulle gjort i fredags alltså, när jag var ledig... Men nu är det alltså gjort, så denna lediga söndag kan ägnas fullt ut åt nöjen! :)

Symmetri är något jag eftersträvar när jag tränar...

Idag sov jag ända till 09.30, sen var det bara att ge sig ut på en promenad i friska luften! Solen sken, det var härligt. Men det var väldigt kallt o rått i luften så ansiktet frös och ögon/näsa rann. Jag pinnade på i lite mer än en timme och jag fick småspringa väldigt mycket för att hålla uppe pulsen. Jag tycker inte det är kul att springa alltså... Nu har jag iaf fått i mig min frukost och den smakade fantastiskt, som vanligt efter en morgonpromenad. Nu ska jag samla lite kraft, sen ska jag inte till gymet och träna den där ryggen...

Promenad: 76 min, mp: 127 (64%), 471 kcal

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka stora vader! *ler*

Julia sa...

Jo, dom har jag jobbat hårt för... :)