måndag 16 februari 2009

Lunch, chokladbollar, protein och gröt!

Det blev en sen frukost vid 13.00 iaf!

Vid 15.00 åkte jag in till stan och mötte upp en kompis för lite lunch. Efter maten strosade vi runt lite på stan. Det blev en del shopping, dock inte så mycket för mig. Men min vän verkade ha en himla massa pengar som behövdes spenderas... Efter en stunds promenerande började min min mage skrika efter chokladboll från Espresso House (to die for!). Men när vi insåg att lilla EH på Vasaplatsen inte hade någon toalett, så valde vi ett annat fik. Jag var kissnödig och min vän hade skoskav och behövde byta strumpor. Vi behövde alltså ett fik med toalett, och det fick vi :) Efter kolhydratsladdningen gick vi till MM Sports och handlade lite protein till mig. En hink med Whey 100% från Body Science fick det bli. Jag har deras Diet Fuel redan, men eftersom det är mest Kasein i det så blir det så tjockt och äckligt. Det funkar i gröten men inte som drink.

Nu har jag precis laddat med en portion god gröt och ska snart åka till gymet o träna rygg. Hur ska det gå med chinsen idag undrar jag?! Känner mig alldeles för tung för såna aktiviteter just nu... Magen står ut som en liten gravidbulle, but What to do?! Det är lite roligt att många tror att jag är ironisk när jag säger att jag tycker gröt är gott, men jag TYCKER ju det!!! MIN gröt är iaf supergod, så det så!

1 kommentar:

Anonym sa...

maste kolla:)