söndag 22 februari 2009

Trött, seg och HELT färdig!

Idag sov jag till 09.30, sen fick jag tvinga mig upp! Hade egentligen velat sova längre för sängen var VÄLDIGT skön idag! Trots att min energinivå idag ligger långt ner på minusskalan så blev det en sväng till gymet för lite morgoncardio. Jag kämpade mig igenom 60 minuter och varvade cross-trainer, löpband och cykel. Det är helt sanslöst va trött och seg jag är idag! 

Igår (lördag) jobbade jag hela dagen bara. Det var värsta snöstormen gär i Gbg igår. När jag åkte från jobbet på kvällen stannade bussen vid Götaplatsen och kunde inte ta sig upp för backen mot Johanneberg :( Så jag, Stella o Mollie fick ta en taxi hem istället. När jag kom hem kände jag bara att jag inte pallar jobba söndagen också. Jag ringde en kollega som jobbar för mig idag och jag fick vara ledig! 

Cardio: 60 min, mp: 131 (66%), 399 kcal

Inga kommentarer: