fredag 27 februari 2009

Ont, ont, ont... :(


Nyss hemkommen från ett benpass på gymet. Gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig, kan man nog säga... I onsdags när jag tränade min rygg så hände det något med min nacke när jag körde latsdrag. Vet inte om jag klämde till en nerv eller nåt, för det har värkt från axeln och upp bakom örat sen dess. Känns som någon konstant trycker på en triggerpunkt i nacken på mig. Inte så skönt... Så idag när jag skulle träna ben började jag som vanligt med utfall i smith. Givetvis pressade stången på något i nacke/axel och en fruktansvärd huvudvärk infann sig snabbt! Tvingade mig ändå igenom 30 minuter benträning trots en sprängande huvudvärk, men jag hoppade iallfall över cardion efteråt! Det gör fortfarande ont i nacken, men huvudvärken har lagt sig. Nu ska jag duscha!

Inga kommentarer: