onsdag 4 februari 2009

Dags för ett träningspass!

Sicken träningsvärk jag har idag... Gött! :) Det ömmar i latsen och stramar i mage och biceps. Biceps har jag inte tränat på två veckor, men de hjälper till så pass vid ryggträningen, så det räcker väl egentligen så. De sitter ju där de ska... Nu ska jag ta en promenad till gymet, där benen står på tur. Jag kommer nog köra ett hyffsat lätt pass. Jag får känna efter lite, eftersom jag fick ont i min höft sist jag körde ben. Det är de där jäkla utfallen som min höft inte vill vara med på... Men jag får köra lite på känn, för utfall är ju effektiva då häcken ska formas!

Later ya'll!

5 kommentarer:

Seliste sa...

det är bra att du känner in hur höften mår. förhoppningsvis så släpper det efter ett tag!

kramar*
/S

Anonym sa...

hur gör du med alkohol? dricker du någonsin det och vad i såna fall?

Julia sa...

Höften kändes bra idag Sandy :) Men som sagt, jag körde ganska lätt med lite fler reps istället. Men det ska nog bli lite härlig träningsvärk av det också!

/Julia

Julia sa...

Lina!
När det gäller alkohol så är jag ingen storkonsument och har aldrig varit. Men det är absolut inget jag sätter nåt "förbud" på. Dock blir det bara nån gång i månaden och då dricks det vin, i alla kulörer :) Daiquiris i olika färger och smaker slinker gärna ner också. Och Baileys finns ALLTID i min kyl!

/Julia

Seliste sa...

vad bra :) jo, det blir nog mkt träningsvärk av det med!!

kramar*
/S