fredag 13 februari 2009

Snabbis-bloggis


Vilade aldrig innan som jag skulle... Fick ett städryck i min lägenhet istället! Så nu är här rent och fint igen :) Efter städningen åkte jag till gymet och tog mig igenom världens kortaste och mest effektiva träningspass! Först dips och sen lite axlar. Tog typ 20 minuter. Men jag hann iaf med det nödväniga. Mina axlar är ju redan ganska "ferosh" dessutom, HAHA!

Efter gymet SPRANG jag till systemet och köpte en flaska vin (ett måste att ha hemma en fredagkväll). Sen SPRANG jag hem! Puh... Anledningen till denna stress var att jag skulle hinna sova nån timme när jag kom hem innan jag ska iväg igen. Men när jag kom hem var jag så uppe i varv o stressad så det var liksom inte helt enkelt att ställa om kroppen till vila och sömn då. Blev inget av det med andra ord... Jag får väl dra i mig en burk koffein istället så jag hålle mig pigg och vaken ikväll.

Vid åtta ska jag ut och käka i Linné, med en riktig hunk :) Han är lite orolig att jag lider av järnbrist så jag ska bli bjuden på en blodig stek ikväll. Mmm... va gott det ska bli! Och trevligt! Dags för duschen nu.....

Inga kommentarer: