måndag 9 februari 2009

Power OFF

Det är verkligen intressant att se hur kroppen svarar på vila... Har varken gymmat eller kört nån morgoncardio nu på TVÅ dagar. Man tror ju att man ska vara värsta fräsch efter det, men icke! Det är verkligen synd att kalla morgonens promenad för "power-walk". Energin fanns inte nånstans! Det blev en kort promenad på 45 minuter. En sträcka som snarare brukar ta mig 25 minuter, men jag lunkade på så sakta så det tog sin lilla tid. Trots att jag segade som jag gjorde, skenade pulsen på ändå... Puh! Jag gick inom apoteket på hemvägen och köpte en termometer, i min övertygelse att jag blivit sjuk. 36,7 grader... Hmmm... Då kan man inte skylla på det heller, men jag mår f-n inte bra alltså! Lite vila här o sen får jag känna efter om det blir någon träning i eftermiddag.

Promenad: 45 min, mp: 128 (64%), 288 kcal

Inga kommentarer: