söndag 1 februari 2009

Natten kickar in här nu...

Det blev inget gym idag... Jag fastnade i en intressant konversation på msn, så jag kom inte iväg. Isället blev det en liten löprunda med hundarna. Bättre än inget iaf... Sen blev det en filmkväll med en kompis hemma hos mig. Och jag åt smågodisar! Mmmums! Men jag har skött maten bra innan idag o knappt ätit några kolisar så jag inbillar mig ändå att jag ligger på ett kalori-underskott. Eller plus-minus noll iaf! Imorn är ännu en ledig dag för mig och då ska det bannemej tränas! Har till och med fixat sällskap till morgonpromenaden :) Om han nu inte drar sig ur i sista stund... Hope not! Sen blir det rygg i massor, och bröst! Om tid och energi finns så ska jag försöka få till ett lättare benpass också senare på kvällen. Men jag ska inte säga för mycket. Jag vet hur mina lediga dagar brukar se ut... IINGENTING gjort!

Lite bilder från springerierna tidigare idag...

Mollies jacka är sydd av en brankårs-jacka. Mamma har gjort den. 

Nu är det dag att ta igen lite sömn här... Natti!

Inga kommentarer: