torsdag 5 februari 2009

Nöjd!


Idag blev det en morgoncardio som hette duga. Det var så trist väder ute, så jag åkte in till gymet och körde där istället för att ta en promenad. Det blev 30 min på crosstrainer, 30 min på löpbandet och 30 min på cykel. Sen GICK jag hem, det tog 30 minuter. Det blev alltså 2 timmars cardio idag! Och jag kan lova att det var ett par tröttna ben och ett snurrigt huvud som kom hem för en stund sen. De sista 20 minutrarna infann sig den där härliga "skruvstäds-känslan", när det känns som något pressar ihop huvudet från alla håll. Då behöver mat ÄTA! And I did... Det blev en STOR portion gröt till frukost. Men jag tror den tog slut på hälften så kort tid mot vad den brukar. Damn, va gott det kan vara med mat ibland... 

Nu ska jag chilla en stund, sen får jag se om det blir ett gympass efter det. Jag ska inte till jobbet förrän vid 16-17 nånting idag. 

Cardio: 120 min, mp: 137 (69%), 863 kcal

Inga kommentarer: