tisdag 10 februari 2009

Träningsvärk både här o där...

Det är viktigt med återhämtning efter ett hårt träningspass!
Mådde ganska kasst större delen av dagen igår, men piggnade till en stund på kvällen. Passade givetvis på att dra till gymet då och träna rygg! Mådde helt okej under den timmen jag var där, även om jag var lite klen... När jag kom hem sen började jag må dåligt igen, haha! Min kropp vill helst bo på gymet tror jag. Men jäklar vilken SKÖN tränigsvärk jag har i latsen idag. I love it!

Idag sov jag länge, till 10.00 och då var jag ändå trött när jag gick upp.Tanken var att jag skulle vila idag, så det blev ingen morgoncardio. Till jobbet vid 13.00, men efter några timmar där var jag så rastlös så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. En annan tjej på jobbet hoppade in för mig så jag drog hem vid 18.00. Sen blev det såklart en rask promenad in till gymet... Körde ett bra benpass utan några som helst smärtor i höften :) Men det var ett par skakiga och ömma ben som gick ut från gymet en timme senare... Nu är klockan elva och jag ska FAKTISKT sova snart tänkte jag. Får väl se hur det blir med min morgoncardio imorn, jag gissar att mina ben kommer vara ganska möra.

God natt!

Inga kommentarer: