torsdag 5 februari 2009

Inte bra...



Idag jobbade jag bara i 20 minuter, sen mådde jag så dåligt så jag fick åka hem... Jag var lite yr och flummig, plus att jag fick magont. Så typiskt att jag inte kände av det INNAN jag åkte till jobbet! Jag åkte dit helt i onödan... Jag tror jag blev kass för att jag ätit för lite idag och nu kan jag inte äta bara för att jag mår dåligt. Jag hoppas VERKLIGEN att det bara beror på att jag slarvat med mat idag, så jag inte håller på att bli sjuk på riktigt! Det får bara inte hända just nu!Ikväll ska jag försöka komma i säng inte alltför sent så jag får sova tillräckligt många timmar inatt för en gång skull. 

Imorn är jag ledig o har självklart MASSA grejer inplanerade! Får se hur mycket som hinns med... Jag behöver städa, handla mat, springa lite ärenden o TRÄNA. Och sen måste jag steka upp all kyckling jag har i kylen. Jag skulle ju gjort det idag, men hann inte.

Over and out.................................!

Inga kommentarer: