torsdag 26 februari 2009

En kväll i Glashyttan i Sölvesborg!

Glas, glas, glas...

Gubbe i glasRoliga figurer

Nyss "hemkommen" från Glashyttan i Sölvesborg. Anette (älskad kompis och fd arbetsgivare) hade en liten specialare-kväll för vänner och bekanta i sin hytta/butik. Jag har jobbat i Anettes hytta till och från under några år när jag var yngre. Hon är en underbar vän, men vi ses tyvärr inte så ofta längre. Jag fyndade lite glas, drack vin och frossade vid plock-buffén. En supertrevlig kväll var det!

Mmmums!

Anette och jag lurar framför den avstängda glasugnen... Smygrökning på gång månne...?

För alla som tror att jag är ett "hälsofreak": Jag dricker vin! OCH röker! Men vääääldigt sällan såklart!

När Julia ser ut såhär är det dags att åka hem...

Tur man har en snäll pappa som "rycker ut" och hämtar... :)

Inga kommentarer: