torsdag 19 februari 2009

Tidig tortyr...

Av alla sätt att väcka en sovande Julia så väljer Stella att studsa jämfota i hennes mage, samtidigt som hon tuggar på en pip-leksak... Hon hade lika gärna kunnat skjuta mig!

Jag kom i säng vid 01.30 inatt och bestämde mig då för att plocka ut en vilodag idag. Jag ställde ingen väckarklocka, utan tänkte sova ut och sova riktigt länge. Det gick ju sådär... Klockan var bara 08.30 när Stella bestämde sig för att utöva sin tortyr-väckning. Då tyckte hon det var dags att gå ut och kissa! Det var vitt på marken när vi kom ut och Stella gjorde sitt bästa för att rädda sina tassar från denna kalla elaka snö, så hon sprang så mycket hon kunde på bara frambenen. Mollie är inte lika känslig, hon är en tuffing!

Söta spår i snön...

Stella kör sin berömda frambensgång...

Full fart på Mollie!

Jag är trött!!! Jag vill sova mer, men jag är jäkligt hungrig... 

Inga kommentarer: