fredag 13 februari 2009

Vårkänslor! :)

Det är superfint och soligt väder idag också och det gör mig så GLAD! Fortfarade ganska kyligt, men luften är sådär frisk och skön. Åhhh va jag längtar till våren nu! Tänk att få ge sig ut på en lång promenad på morgonen i bara en varm tröja. När det är sådär svalt i luften men solen värmer ryggen. Jag ÄLSKAR våren!!!

Time to get some "junk in the trunk" ya'll!

Åkte in till gymet imorse och körde 90 minuter cardio. Varvade mellan cross-trainer och löpbandet. Efter cardion hällde jag i mig lite protein och körde sen ett litet styrkepass i gymet på 20 minuter. Rumpan fick sig en extra omgång och även vaderna fick jobba lite. Får se om man kanske kan bli lite "bootylicious" till sommaren. Nu ska jag ta en dusch, sen behöver jag vila lite. Ska in till gymmet sen och träna favorit-axlarna! :)

Cardio: 90 min, mp:134 (67%), 618 kcal

Inga kommentarer: