måndag 23 februari 2009

Målar-mamma!

Nu kommer min mamma hit om en stund. Hon har kört från Sölvesborg och ska hälsa på mig några dagar. Vi ses inte så ofta eftersom det är 30 mil mellan oss, så det ska bli kul att hon kommer! Hon ska bland annat hjälpa mig att måla om min lägenhet. 

Gårdagen var hemsk. Jag har nog aldrig sovit så många timmar under en dag och ändå varit SÅ trött! Jag var vaken ett par timmar, sov ett par timmar, osv... Jag låg i min säng och ville inget hellre än träna men kroppen var som invalidiserad. Det blev en kompromiss, så jag tog en promenad istället. Benen var som spegetti och vek sig nästan under mig... Damn, va läskigt! Hyrde en film och traskade hem. När jag hade sett tio minuter av filmen somnade jag... Idag blir det vila, vila, vila! 

 

1 kommentar:

Liljefors sa...

Gött med en film ibland, man kan inte bara träna och promenera!

Hoppas filmen var bra!