söndag 15 februari 2009

Morgoncardio på Ica Maxi


Sitter på jobbet nu... Äter lite äpple till mellis. Ganska mycket att göra idag, som vanligt på söndagar!
Idag var tanken att jag skulle gå upp vid 08.30, men jag var tröttis när klockan ringde så jag snoozade till 09.30. Det första jag gjorde när jag vaknat var att steka upp 2 kg kycklingfiléer. Efter det körde jag en kombinerad morgoncardio/mathandling. Jag gick en promenad (trots 6 minusgrader ute!!!!) och gick inom Ica Maxi i Mölndal. Jag rejsade med min kundvagn och handlade i högt tempo med ena ögat på pulsklockan hela tiden, hihi!

Back to work....

Morgoncardio: 68 min, max: 177 (89%), mp: 137 (69%), 491 kcal

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har hört olika om cardio, men vad är det du menar när du skriver att du tränar det?

Julia sa...

Cardio = konditions-/förbränningsträning. Det kan tex vara att promenad, löpning, cykling, rodd, cross-trainer.

/Julia