måndag 16 mars 2009

Chai latte, bebisar och protein

Slog ihjäl ett par timmar på stan med en pompis. Först satt vi en stund på Waynes Coffee och småpratade. Mest om träning, men också lite om hur lite vi gillar bebisar. Mest på den nivån att vi själva inte vill ha några. Jag drack en chai latte. Mums! Sen drog vi till MM Sports som öppnat på nytt ställe. Större o schysstare butik nu. Jag köpte 6 kg (3 kg choklad, 3 kg jordgubb) Whey 100 från Body Science. Så nu har jag så jag klarar mig ett tag iaf :)

Nu har jag svept en skål pasta (low carb) och kycklingfärsås. Snart är det dags att åka till gymet och träna BEN. Ohaaa va kul!!! 

Såhär taggad kan man vara när ett benpass väntar runt hörnet!

Måndag-kvällar på gymet betyder trängsel så jag har vässat mina armbågar och tränat in en "flytta på dig för helvete"-blick!

Inga kommentarer: