lördag 21 mars 2009

La mig sent igår...

Igen! Det var en viss snygging som höll mig vaken till 02.30. Det blev alltså ingen morgoncardio idag, jag sov till 10.00 =) Vid 12.00 var jag på jobbet och här sitter jag nu på mitt soliga kontor.

På väg till jobbet. Yippie!!!


Jag vill inte ha mitt kontor på solsidan längre. Det är vaaaarmt!!! Plus att Brunnsparken snart kommer svämma över av dragspels-lirare och demonstranter som gapar och skriker. Då är det lite jobbigt att ha fönstrena öppna... Varje sommar, samma eviga tjat, varje eviga dag!

Vy från ett varmt kontor: En solig Brunnspark!
Back to work! Later Ya'll!

2 kommentarer:

Sonja sa...

hej Julia, vad jobbar du med?
har en trevlig helg!
/Sonja

Julia sa...

Du kan gå in på www.thestudiogroup.se så ser du vad jag jobbar med.
Det är lite svår att förklara med bara några meningar :o)

Men det är iaf en "modell för en dag"-grej och mitt jobb är att visa bilder.
Hoppas du har/får en fin och ledig helg!

/Julia!