fredag 13 mars 2009

Lätt styrketräning är också jobbig!

"Frukosten" är precis intagen... och klockan är 14.15!!! Så kan det gå när man sover lite längre :o)

Idag åkte "tjej"-hantlarna fram ;)

2 timmar spenderades på gymet idag. Det blev 60 minuter cardio o sen lika lång tid bland vikterna. Körde bara högreppare på upp till 25, så det fick bli små och lätta vikter idag. Varierade mig lite genom att köra både axelpressar och bröstpressar på boll. Nu är jag TRÖTT i mina axlar!!! Och jag tycker faktiskt att ögonen blev lite sömniga nu också efter maten... MEN jag har ingen tid för sömn och vila! Jag måste sätta igång och städa mitt hem, sen måste jag ta mig iväg och handla mat. Ett besök på MM Sports behöver också prickas in idag, då proteinet är nästan slut. Och sen ett gympass till.... SEN får jag soooova!!! :) Men FÖRST nu: en dusch!

Inga kommentarer: