fredag 27 mars 2009

Då var ett träningspass avklarat!

Jag bör hinna med ett till lite senare och då står benen på tur!

Lär dig skilja på benen och banan! :o)

Jag är så himla långsam på morgonen oftast. Jag gick ju upp redan 07.30 men kom inte iväg till gymet förräns vid 09.00. Var klart med träningen vid 11.00, men då gick jag inom jobbet och hämtade min kvarglömda iPod, sen stannade jag även till o solade på vägen hem (bara 8 minuter, men det blir färg av det också!). När jag var hemma hade klockan hunnit bli 12.30. Och då hade jag alltså varit vaken i 5,5 timmar, varav jag tränat i ca 2. Jag tog visserligen två bananer o en proteindrink efter träning, men när jag kom hem var jag j-vligt HUNGRIG! 

2 kommentarer:

michelle sa...

brukar du köra två olika styrketräningspass om dagen??

Julia sa...

Nej, normalt inte. Men om jag har tid och ORK till två så kan jag göra det.

Ofta kör jag mindre pass uppdelat på fler gånger då. Men jag tränar bara varje muskelgrupp EN gång i veckan. Ibland kör jag lite extra på mage eller rumpa bara.

Mvh Julia!