torsdag 12 mars 2009

Protein-kaskad o sol-chock

Idag blev det som vanligt 60 minuter cardio och efter det tränade jag triceps. Ett bra pass med jämn energi, men faen va trött jag var när jag var klar. Precis när jag kom ut från gymet råkade jag skaka min proteindrink utan det lilla locket på... Smart!!! Det såg ut som en albatross hade flugit förbi o bajsat på mig. Jag var full med protte... 

Denna fotovinkeln var väldigt smickrande för mina ben... NOT! :)

På vägen hem gick jag inom o solade. De hade premiär för ett nytt "stå-solaruim" idag! Yeah, tänkte jag o köpte 16 minuter. När jag hade stått där i två minuter insåg jag att det var jävligt trist att bara STÅ rätt upp o ner! Vad ska man göra liksom? Man kan ju inte dansa precis... Hur som helst orkade jag bara med typ fem minuter sen höll jag på o svimma. Inte så smart kanske att först träna i två timmar sen ställa sig i ett 150-gradigt bås utan syre. Jag fick avbryta experimentet och ge upp... Nästa gång blir det "ligg-solaruim"!

1 kommentar:

Lesly sa...

Hej! riktigt peppande blogg du har, massa goda recept och träningspepp. Jag försöker komma igång :P har börjat lite smått med hemma dvd träningspass :D Är det i Angered du var och solade? Det stå upp solariet är grymt bra tycker jag. Om man orkar stå :P Och jo jag dansar där inne ;)