måndag 16 mars 2009

Fyyy faaaan i helveteeee....

....vad jag är trött i mina beeeeeen!!!!!!! Åh, jag ångrar nästan att jag körde ben ikväll... Jag kommer få träningsvärken som Gud glömde! Bara jag tänker tanken på att röra benen så känns det som om någon drämmer mig med ett bollträ över framsida lår. Och även när jag inte rör mig (eller tänker tanken...) så har jag en konstant värk. Ugh!

Jag har alltid bara kört typ 10 reps på 25-30 kg i benspark (framsida lår) medan jag utan problem gör upp mot 16-18 reps på 45 kg i bencurl (baksida lår). Bland annat detta diskuterades under fikan tidigare idag. Min kompis är PT och han var övertygad om att jag mycket väl skulle kunna köra tyngre för framsidan. Såååå... ikväll drog jag till med tre 8-reppare på 45 kg :o) Hur smart det var visar sig väl de närmsta dagarna...

Inga kommentarer: