onsdag 11 mars 2009

Idag var en sån där jävlig....

...dag på jobbet som aldrig tog slut! Kom hem klockan TOLV. Det suger... Nu har jag iaf krupit ner i sängen med laptopen på magen, varm o skönt. Har hunnit fixa till lite i lägenheten och ätit kvällsmat. Det blev ost- och skinkrullar :)

Två skivor rökt kalkon med ost (5%) mellanRulla. Och vips... MAT!!!Variationen kan göras oändlig! Här med minikeso... :)Blir lätt lite kladdigt med keso i dock...

Imorn måste jag verkligen hinna med träning innan jobbet och därför borde jag verkligen sova nu! Åhhh vad jag önskar att dygnet hade 34 timmar istället! Då KANSKE jag hade hunnit med allt jag vill göra... Behöver gå upp om 6 timmar, då kommer jag vara död. Men vila får jag göra i nästa liv, haha!

Over and out! Bad boys, bad boys...

Inga kommentarer: