lördag 14 mars 2009

Ingen träning idag...

...bara jobb! Och eventuellt lite nöje senare :) Jobbade bara mellan 11 och 17, sen tog jag ledigt resten av dagen. Hade en tanke på att springa en runda när jag kom hem från jobbet, men känner mig inte helt 100, så jag hoppar över det. Så nu ligger jag bara hemma och chillar. Senare kommer en kompis hit o joinar in i mitt chill. 

Lite pix från jobb-dagen....

PåpälsadJobb-klädd! Jag har inte alltid träningskläder på mig, tro det eller ej...

Slappar på Chris kontor. Helst jobbar vi så lite som möjligt...

Chris vill inte va med på bild o försöker gömma sig bakom en tuggummi-påse...

När inte det funkade betämde hon sig för att göra...

...THE GRUDGE!!! :o)

Och jag blev as-skraj.... 

1 kommentar:

Unknown sa...

hahahaha verkligen likt the Ring måste jag säga... kvinnan som kommer ut från tv:n

gaah läskigt likt