onsdag 25 mars 2009

En bitter motionär

Sååå j-vla trött jag var imorse!!!


La mig vid 02.30 och fick verkligen TVINGA mig ur sängen vid 09.30. Jag fick bara inte missa min morgonpromenad. Men idag var promenaden verkligen INTE uppfriskande och skön. Idag var den bara ett påtvingat jäkla skit-måste. Jag gick i 46 minuter och jag njöt inte EN sekund! Jag vet att jag låter väldigt negativ och det VAR jag också... Det var kallt i ena sekunden och ap-varmt i nästa. Usch! Det hanns inte med någon styrketräning idag eftersom jag sov länge och började jobba extra tidigt.

Nu har jag återhämtat mig från den gräsliga promenaden och jag sitter på jobbet o längtar HEM! Ikväll ska jag lägga mig i tid!!! Har vi hört den förut...? Ja, vi har hört den förut!

Promenad: 46 min, 335 kcal, max: 166 (83%), mp: 137 (69%)

Inga kommentarer: