söndag 8 mars 2009

Dagsform på låret :)

Jobbade mellan 13.00 och 21.00 idag. Guuuud så trött jag var när jag åkte hemmåt... Ringde Samira o bad henne ta halva min dag imorn, så jag får sova lite längre. Förhoppningsvis är jag pigg för lite morgoncardio imorn! Är fortfarande öm i benen från fredagens benpass, men det brukar kännas bättre om man rör lite på sig. 

Har tagit lite bilder på dagsformen idag också, så jag kan jämföra sen. Vill inte lägga upp dom här just nu bara... Jag kan bjuda på ett lår, men that's it! ;)

Snart dags för sängen, ska bara fixa lite grejer först. Som vanligt...

4 kommentarer:

Unknown sa...

jeeesus, tänk om man själv hade sådana lår... avis e jaaaag

//lif

Anonym sa...

Vilket elakt ärr. Vad har du gjort för att förtjäna det? ;)

Julia sa...

Alpine_star:

VA?! Ärr? Finns inget synligt ärr på den bilden... Haha! Kanske är nåt med bilden bara.

Hälsningar Julia!

Anonym sa...

hehe man kan ju hoppas det är en fin form du har på låret. Men det ser faktiskt ut som det ligger ett tjockt ärr på nedre delen av låret, ganska långt fram på utsidan av låret.

Om du skulle vilja ha mer "lår" skulle du kunna få lite av mig, vissa av byxorna börjar sitta lite väl tight över låren. Jag bygger tydligen ben bättre när jag kör högrepetitiv träning som aerobics step och telemarksåkning än när jag ligger och matar tunga knäböj och allt det vad det är.