onsdag 18 mars 2009

Sovig...

Det blev ett träningspass till på kvällen. Hade liksom inget annat för mig, jag var ju ledig :o) Jag fick ett bra pass för armarna och förväntar mig en skön värk i biceps imorn. I triceps får jag sällan några jätte-känningar efter träning. Idag har pulsen fått vila, jag har inte kört någon cardio alls på hela dagen. Gick iofs en promenad med hundarna tidigare, men i lugnt tempo! 

Kom hem från gymmet strax innan 21.00 så det blev en sen middag. Slängde ihop en god (och snygg!) omelett: 3 äggvitor, 1 äggula, rökt kalkon, färsk spenat, tunnt skivad zuccini, minitomter och lite ost (5%). Mmmmums!

Mästerkocken har varit i farten igen...

Nu ska tröttis "borsta tänderna o sånt"... Läggdags!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilket märke är det som producerar "low carb"-pasta och 5%ost?

Har kikat runt i butikerna här men hittar inget och det är ingen i personalen som har hört talas om det heller.

Julia sa...

Osten är Wästgöta Kloster. De har en med mer smak o en mild variant. Jag köper min på Ica Maxi :0)

Low Carb-pastan vet jag inte om den säljs i butik över huvudtaget. Kanske i Sthlm? Men jag köpte min på www.gymvaruhuset.com
De har andra tillskott till bra priser också så passa på o köp det du behöver om du beställer. De bjuder på frakt vid köp på 600 kr o över, tror jag.

/Julia