måndag 30 mars 2009

Nöjd ...

...med förmiddagens träningpass :o) Idag fick jag till det med dragremmarna i latsdrag också, så jag kunde trötta ut ryggen och inte bara underarmarna. Körde på 65 kg utan några problem, så JA, jag gillar dragremmar :o)

Tjejen som gjorde... 15 armhävningar!!! :o)

Slog också mitt rekord i armhävningar, med RÅGE, haha! Jag är världens sämsta på armhävningar och har tidigare bara klarat ynka FEM stycken! Inte helt normalt, med tanke på att jag gör ELVA dips... Känns som man borde vara minst lika stark i armhävningar som i dips. Och det var jag visst, hihi! 

Nu ska jag sätta mig med lite pappersarbete (guuud, va jag låter viktig!!!) och få saker gjort som skulle vara gjorde för LÄNGESEN! Ikväll blir det nog mer träning, man får ju passa på när man är ledig :o)

1 kommentar:

alpine_star sa...

http://hundredpushups.com/test.html

Riktigt roligt program även om det är lite väl optimistiskt den avslutande veckan.

Pastan är faktiskt riktigt god även om det första intrycket var att den luktade som hundmat när den hade kokats =)