söndag 8 mars 2009

Nyss hemkommen från gymet...


Värsta regniga piss-vädret ute så jag är helt blöt :( Man borde kanske köpa sig ett par gummistövlar... Men det kommer INTE bli Hunter-stövlar!!! De är gräsliga! Och alla töntar som äger såna använder dom ALLTID, även på sommarennär det är 30 grader varmt o solsken! JA, jag har fördomar...

Det blev 80 minuter cardio. Det började på löpbandet där jag varvade mellan att gå och springa under 30 min, sen vidare till crosstrainern och efter det en stund på step-maskinen. Det ömmade ganska rejält i hamstrings först, men det gick över på bara en liten stund. Efter cardion ägnade jag "lilla" magen 20 minuters träning också.

Dags för "frukost" här snart. Men det får nog bli en dusch o rena, torra kläder först!


Cardio: 80 min, max: 188 (94%), mp: 153 (77%), 711 kcal

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Såg dina olika bilder du har. Bland annat de med jenasen som satt tajt förra sommaren och även bikini-bild 2006/2008. Bara undrar, hur har du gjort?? Inspirerande =) Vilka förändringar gjorde att du blivit så snyggt vältränad?

Julia sa...

Tycker det är jättekul om jag kan inspirera någon! :)
Jag har styrketränat i två år, ca 3 dagar i veckan. Jag har aldrig gått på gruppträning utan bara tränat själv i gymet. De senaste två månaderna har jag satsat mer på förbränning och bra kost för att tappa fett.

Mvh Julia!

Anonym sa...

Huntergummisarna är beroendeframkallande. Jag älskar mina!

Julia sa...

Hunterälskaren:

Men du måste erkänna att det ser GALET ut att gå runt med höga gummistövlar till en blommig, somrig klänning... när det är värsta fina vädret!

Hls Julia!

Anonym sa...

Jag har inte gummisarna när det är 30 grader varmt och solsken, men gärna på sommaren när det regnar. Eller som vädret är nu. Trodde aldrig att jag skulle älska ett par gummistövlar, men så är det!
Kram från Carro.