söndag 15 mars 2009

VÅÅÅÅÅR!!!!!


Gick upp vid 09.00 idag och körde min morgoncardio ute i det FINA soliga vädret! Varvade mellan att gå och springa i nästan 45 minuter. En underbar start på dagen. Sen bar det av till jobbet och här sitter jag nu. Igår blev det en lugn kväll hemma. En kompis kom och sällskapade, men vi tittade INTE på melodifestivalen! Såg ingen tv alls faktiskt!
Idag är en sån där jobbig dag då jag bara vill äta HELA tiden! Jag är inte speciellt sötsugen eller så, jag vill bara konstant småäta av frukt o knäckebröd. Fya mig!

Cardio: 43 min, max: 184 (92%), mp: 149: (75%), 362 kcal

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hittade din blogglänk på spray. måste säga, det e då bra mkt intressantare att läsa vad du skriver här. blir peppad till tusen att själv träna både hårdare och oftare. ett tag tränade jag varje dag. insåg dock att vila är minst lika viktigt.. fortsätt inspirera! :) kram // Fredrik

Julia sa...

Fredrik:
Kul att du hittat hit! Alltid roligt om man kan inspirera :) Och du har rätt i att det är viktigt med vila, men ibland är det svårt att tagga ner när man så gärna VILL träna!!!

/Julia

Sonja sa...

hej Julia, känner igen mig. det finns såna dagar man eller jag vill bra äta. ingen dålig matmen ändå.
har en bra dag!
Sonja

Anonym sa...

jag länkar till din blogg om det är okej? :)

Julia sa...

Emma Haals:

Apselut! Va gulligt av dig :o)

/Julia!

Julia sa...

Sonja:

Tänk va bra ändå att vi tränar som vi gör! Då är det ju egentligen ingen katastrof med lite småätande någon gång :o)
Kör hårt!

Mvh Julia!